Alles onder één dak

Deltion is een grote school. Maar elke opleiding heeft zijn eigen
gebouw, eigen praktijkruimtes en vaste docenten. Dat voelt al snel vertrouwd.
En: wát je ook nodig hebt, je vindt het allemaal onder één dak bij Deltion.

Deltion is dé plek om te studeren: wie je ook bent. Op Deltion zien we om naar elkaar, en naar onze omgeving. Dus bieden we iedereen volop de ruimte om gezond te leven en jezelf te zijn.
Wil je even een moment voor jezelf? Ook dat kan, op onze stilte- en leerplekken of op ons dakterras. En wil je studenten van andere opleidingen ontmoeten? Dan kan natuurlijk overal, maar vooral ook in onze Social Hub. Gewoon om even te ontbijten of poolen, of voor de activiteiten die de Hub heeft. Benieuwd? Op Insta ontdek je wat er bij de Hub te doen is.

Voor extra studiehulp of persoonlijke ondersteuning kun je terecht bij ons Studenten SuccesCentrum. En natuurlijk bij je persoonlijke loopbaanontwikkelbegeleider ('mentor'). Want jouw ontwikkeling staat centraal binnen Deltion.
Voor praktische zaken hebben we ook meer dan genoeg in huis. Crasht bijvoorbeeld je laptop of telefoon? Dan helpen de medewerkers van het Algemeen Servicepunt je graag verder! Dan kun jij weer vlot aan de slag ermee. Lunchplannen? De studenten van onze horecaleerbedrijven weten je te verrassen.

Ben je graag in beweging? Met je VirtualGym-app kun je terecht in de sportschool van Deltion. En we hebben volop andere sporten voor je in huis: van yoga tot boksen, en van voetbal tot skiën. Welke sport wil jij gaan doen?

Kortom: op Deltion vind je wat je nodig hebt. Voor je opleiding, en voor jezelf.