Deltion neemt je aanmelding voor een opleiding, training of cursus pas officieel in behandeling, zodra die (digitaal) ondertekend is. Na je aanmelding via onze website ontvang je een tekenverzoek in je mailbox. Indien je werkgever betaalt, ontvangt deze tegelijk een tekenverzoek. De aanmelding is dan pas compleet wanneer beide ondertekeningen ontvangen zijn.
Deltion kiest bewust voor digitaal ondertekenen: dat werkt sneller, kost minder, en is beter voor het milieu.
Controleer of de mail met het tekenverzoek in de spambox van je mail zit. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met Deltion Business op business@deltion.nl of 038 850 31 50.
Ja. Je moet je annulering altijd schriftelijk doorgeven via business@deltion.nl. Als de bedenktermijn al voorbij is, kun je in artikel 5 van de Algemene Voorwaarden terugvinden wat de eventuele gevolgen van je annulering zijn. Deze Algemene Voorwaarden heb je ontvangen bij je inschrijfbevestiging.