Studenten shinen tijdens Kids Benefits Rally

11 oktober 2024 10:05 Nieuws
De 13e editie van de Kids Benefits Rally werd gisteren verreden. Ook dit jaar ondersteunen medewerkers en studenten deze rally voor het goede doel, als gastheer voor het avondprogramma en met hulp onderweg.
Deltionstudenten van verschillende opleidingen werkten mee aan de organisatie van deze dag. Studenten van de opleiding Beveiliging verzorgden onderweg het parkeerbeheer. De servicewagen werd bemand door studenten Autotechniek. Onze studenten Hotelmanagement, Luchtvaardienstverlening en Facility & Events verzorgden het diner. En de studenten Podium- en Evenemententechniek waren verantwoordelijk voor het licht en geluid. Een mooie cross-over tussen de verschillende opleidingen tijdens dit gave evenement. Het waren uiteindelijk niet alleen de oldtimers die shineden, maar vooral onze studenten!

In totaal werd er € 39.500 opgehaald voor het Ronald McDonald Huis en € 13.500 voor stichting Kind in Beeld.

Wat ons en onze studenten bezighoudt