Bryan beste stoffeerder van Nederland

08 oktober 2024 15:41 Nieuws
Deltionstudent Bryan won eind september het NK Woning- en Projectstofferen (NKWP) dat tijdens vakbeurs InCoDa werd gehouden. Hij mag zich een ajar lang de beste stoffeerder van Nederland noemen. Aan het NKWP deden elf deelnemers mee van het Alfa-college, het Deltion College, het Hout- en Meubileringscollege en het Summa College. Het NKWP heeft als doel om jonge woningstoffeerders die een opleiding volgen een podium te bieden. 'Woningstoffeerders zijn van nature heel bescheiden. Met het NKWP laten we het talent van de toekomst zien en demonstreren we wat een mooi en bijzonder vak het is', aldus mede-organisator Nirene van Brussel. Alle deelnemers kregen van de sponsors een verrassingspakket. De drie winnaars kregen daarnaast prijzengeld en een Samsonite reiskoffer.