Deltion Autosport klaar voor de Eurol Hellendoorn Rally 2024

20 september 2024 13:23 Nieuws

Op vrijdag 20 en zaterdag 21 september verschijnt het rallyteam van Deltion Autosport weer aan de start van de Eurol Hellendoorn Rally. Tijdens de 42e editie van deze rally verschijnt Deltion aan de start met de Clio, met Maurice Kuistermans als rijder en Kirsten Rothman als navigator. Het duo Dick Bloemendaal en Arjan Wissink, rijder en navigator, bestuurt de Toyota Yaris.

Het team van studenten en leraren van de opleiding International Motorsport Studies is ook klaar voor de start. Deze opleiding is speciaal voor studenten die naast hun normale lesprogramma kennis en ervaring op willen doen in de motorsport. Het team treft voorbereidingen en verzorgt het onderhoud en eventuele reparaties tijdens de rally. Samen met de coureurs en navigators staan ze voor de uitdaging de auto’s gedurende de hele race in topconditie te houden.

De Clio heeft als startnummer 34 en de Yaris heeft startnummer 58. Het serviceterrein is dit jaar op de parkeerplaats van Dieka in Markelo aan de Oude Rijssenseweg 11 in Markelo.

Heb je interesse om te kijken, dan ben je van harte welkom!

Wat ons en onze studenten bezighoudt