Gerrard Vinke nieuwe directeur Welzijn & Gezondheid

30 september 2024 13:04 Nieuws
Gerrard Vinke begint per 1 januari 2025 bij het Deltion College als directeur van het college Welzijn & Gezondheid. Gerrard is nu schooldirecteur bij Landstede MBO voor Gezondheid & Welzijn en Onderwijs & Opvoeding. Deltion werkt al langere tijd met hem samen in die functie. Wij zien in hem een veelzijdige, doortastende, energieke leider met uitgebreide kennis van de (regionale) zorgsector, een sterke focus op samenwerking en een flinke dosis werkervaring binnen complexe netwerken. We zijn overtuigd dat zijn veelzijdigheid en expertise hem in staat stellen om samen met het MT en onze onderwijsteams richting te geven aan de strategische en maatschappelijke uitdagingen die voor ons liggen. We kijken dan ook uit naar een prettige samenwerking!

Wat ons en onze studenten bezighoudt